2 Aralık 2008 Salı

"Adam gibi adam" derken?



Birkaç yıldır bu tanımla sıkça karşılaşıyoruz değil mi?
Adam gibi adam...

İyi de arkadaş, bu sözü iltifat için mi, hakaret için mi söylüyorsun, anlayamıyorum?
Yani tam olarak adam olamamış ama benziyor mu demek istiyorsun?

Farkındayım, sen de anlayamadın.
Üzerinde düşünmedin ki anlayasın. Ben mi?
Senden farkım yok!
Şimdi takıldım...

***

Aslına bakarsanız, günlük konuşma diline girmiş ama içi bundan daha boş olan söylemler de yok değil. Hatta slogan olmuş bazıları. Mesela...

Tür-ki-ye se-nin-le gu-rur du-yu-yor...

Ben bu gibi sloganları şöyle okuyorum. Be-nim sen-den men-fa-a-tim var....
Yanılıyor muyum bilemem. Zaman turnusol kağıdım...

Takıldığım böyle garip cümleler olursa, burada paylaşacağım. Ben de paylaşmak isterim diyen varsa, soru mu yanıt mı bilemiyorum ama bakış açım aşağıda yazıyor...

"Neden olmasın?"

Seja o primeiro a comentar

    (freeright)  serbest hak, motivasyon.org    (Ergün Güler, 2002-2008)

Başa dön